Igår var en mycket trevlig dag!

Första riktiga sommardagen 2007 ägde nog rum idag. Om man bortser från början av juni men då var det ju bara student som gällde. I vilket fall som helst spenderades dagen vid stugan med familjen och David - så som det ska va! Lite båt, lite bad och mycket sol. På kvällen drog samma gäng en grillning här hemma. David åt pasta till grillat för första gången. Aldrig försent för pasta som jag brukar säga!
På kvällen tog jag en liten tur till Karlstad där jag hämtade upp Sandra och vi träffade lite folk på stan och fortsatte sedan till BK! Jag ville ju prova nachobugaren men den har dom tydligen slutat med så det fick bli chili cheese instead!


Idag är det åska = strömavbrott och Bevvandag. Tröttheten har kommit ikapp och jag har mest inte ork eller lust till någonting idag.
Min kamera som lever sitt eget liv (Den har spelat död några dagar nu) börjar så smått vakna till liv och jag har iaf kunnat lägga in bilderna från veckan i datorn men att ta kort kommer inte på fråga - inte än så länge.

Planer för veckan är att fira diverse folk. (Including my self, min namnsdag är sommarens höjdpunkt för större delen av min släkt) Jag skulle också vilja titta in hos Malin som nu har fått eget boende.

Ha en trevlig dag. Snart kommer det bildbevis! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback