Hejdå en vecka!

Godkväll
Idag har jag varit uppe vid stugan och hälsat på - som vanligt - men det gäller att umgås tätt med släkten när man får chansen ;$ hih. Sen vid 4-5 åkte jag till Matte där killarna hade börjat förfesta. Vi såg på Evan Allmighty och hade allmänt trevligt :D:D När dom sedan skulle dra vidare mot Sunne åkte jag istället hem och blev bjuden hem till Ehlin! Där såg vi på Red Dragon och mös med vitlöksbröd och snacks. Gottgott.
Men drog ifrån där ganska tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorrn och packa och greja och sen åka iväg tidigt för att fira mormor. Överraskningsmiddag i Filipstad nånstans :S 70 år blir hon och alla barn och barnbarn är hemma :D:D Jäääj.

Just nu håller jag på att övertyga Linda om att vi måste gå på Spice Girlskonserten i december. Visserligen är den på en tisdag och ligger på andra sidan USA - San Jose - men det ska nog gå ändå :P haha. Vill man så går det!


Imorrn efter middagen åker jag vidare med mina kusiner till västkusten och dom släpper av mig i Skärhamn där jag mönstrar på
Götheborg igen! Spännande att se vad det är för folk man får dras med denna veckan :D Ska nog skriva ut lite fakta så jag kan läsa på så jag känner mig lite mer som en riktigt guide denna gång! haha. Sedan ska jag också packa partykläder istället för arbetskläder, att man aldrig lär sig rätt! Ha det så bra alla här hemma. Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback