Ett seriöst inlägg om kalendrar, vin, morotssås och USA!

Jag tänkte försöka mig på ett mera seriöst blogginlägg nu eftersom det varit sällsynt denna vecka.
Har inte gjort något särskilt men har inte heller haft någon skrivlust...

Har varit mkt uppe vid sommarstugan där mina morbröder befinner sig just nu med varsin familj. Så trevligt. Inte träffast sen jul typ... Där uppe har dom gjort om den annars så fridfulla plats till världens träningscenter. Badminton/Volleybollplan, frisbeegolfbana(gissa om jag kom sist när jag körde mot 5 killar?!) och sen speciell springrunda. Den skippar jag däremot. Men resten av släkten är uppe och springer just nu. Så seriösa :D:D

I måndags tog jag mig en liten tur till stan själv! Jag kom på att jag skulle ha en kalender och det var inte det lättaste. Vilket projekt!!! Utsidan spelade inte så stor roll utan för en gångs skull tänkte jag börja organisera mitt liv lite. Nu är det ju ändå ett jobb det handlar om ;D Skolan var inte så viktig. Men det fanns inte någon som var perfekt... Kom hem med en till slut där man kunde designa sin egen framsida. Får se om jag orkar det någongång bara. På kvällen blev det vin hos Michaela och sedan några timmar i bilen med A-I och Andre runtrunt i stan. Vet inte vad vi höll på med?

   


I onsdags blev jag hembjuden till Ehlin. Hon dukade upp som aldrig förr :D Hjalle, Ehlin, Amanda, Anna-Ida och Pär var sällskapet. Vi kände oss riktigt gamla när vi diskuterade var alla skulle ta vägen nu och när vi blickade tillbaka på åren som gott. hoho. Så trevligt så trevligt!
Igår kom jag och A-I på sent sent att båda var hungriga så hon tog bilen hit och jag gjorde iordning pasta och morotsås. Gott så gott...



Och veckans BIG NEWS är ju förstås att allting äntligen är spikat för USA. Både för mig och Linda. Så därför ska vi ta och fira ikväll. Dock är vi ganska ekonomiska, hrrm, så vi stannar inomhus! Jag kommer ta hand om två pojkar på 5 och 10 år i New Jersey och Linda kommer bosätta sig i Kansas med fyra pojkar!
Känns bara så GÖTT att allt är klart. Känns toppen med denna familj verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback