En vecka ombord på Götheborg i listform

Vi kör en Kretarepris med veckans för att inte gäster som hatar långa utlägg om varje dag ska tyna bort!

Veckans hurra: Glädjen var stor när Tropicana Apelsinjuice dök upp på frukosten och ersatte blaskig saft.
Veckans dryck: "Jag ska gå igenom aaaaaalla Xidersmaker inatt" Toncan och Robins sangria kommer på delad andra plats!
Veckans ord: WasaBi, WasaBBi! "Du är så jäääla cartoon!" Cartoooooooon. Se upp för cartoonbarnen. Hela båten är gärna cartoon.
Veckans smeknamn: Ma Darling. Och pga av att Robin inte lärde sig några namn förens sista timmen var "Mina tjejer" också vanligt förekommande.
Veckans utemat: Bookmakertoast serverad av självaste Rajraj. Eller var det chippen?
Veckans båtmat: Lyxbuffén sista kvällen då vi äntligen fått en riktig kock igen! 20 kg räkor kan vi räkna dit. Och vinet till maten som tom gjorde Barbara snurrig även om det bara var tilldelat ett glas per person.
Veckans hypokondriker: Patrick. "Ånej jag får tjära i rumpan =/" Förutom att han vid veckans slut hade ont i varenda kroppsdel hade han även en könssjukdom på armen.
Veckans konstiga namn: Barbara, Maria-Lotta, Torben, Lili,
Veckans skönaste: Klättringen i riggen och att jag slapp nattpasset. 00-06 är inte att leka med.
Veckans intressantaste: Att höra Li Li berätta om Kina varje dag.
Veckans båtparty: När alla mitt i tältrivnngen började freestyla med både capoeiradans och annat till reggaemusik.
Veckans landparty: Sista natten! Carnevalen i Grebbestad! VIPkorten som tog oss över allt! Hej bara sova 2timmarnatt.
Veckans tråkiga: Carnevalen i Grebbestad som gjorde att nattvakten fick ta hjälp av 4 securitavakter och 3 poliser...
Veckans födelsedagsbarn: Linnea som sista natten avslöjar att hon denna dag fyller 25 år! Jag och Torben bryter ut i sång.
Veckans sorgsna: Begravningen/urnnedsättningen mitt ute på havet.
Veckans WOW: 14.000 pers ombord på båten under bara 3½ dag.
Veckans jobbigaste: 14.000 pers ombord på båten under bara 3½ dag.

Veckans bästis: Eva kommer föralltid finnas i mitt hjärta. Bajamajorna är vi.
Veckans frågetecken: Att alla som jag kände mig jämngammal med visade sig vara 25+
Veckans bilfärd: Hem från Uddevalla mitt i natten. 11 pers!
Veckans tjat: Turister som frågar samma sak OM OCH OM IGEN!
Veckans kunnautantill mitt i sömnen: Har ni hört den om punschen? ;)
Veckans pinsamma: När jag skämmer ut min familj genom att på en restaurang skrika "JAG HAAAR INTE GONORÉ"
Veckans sämsta: Min kamera är paj.
Veckans bästa: I'm going back!
Veckans date: Martina!
Veckans oväntade date: Patric och Linn.
Veckans historia: Lille Kalle följde med sina föräldrar till en nudiststrand. Väl där går han omkring och tittar och efter en stund kommer han tillbaka till sin mamma och säger "Mamma mamma det finns jättemånga tjejer här som har större bröst än dig. Varför då?" Mamman tänker ett tag och säger sen "Alla med stora bröst är dumma" Kalle går vidare längs stranden och kommer efter en stund tillbaka "Mamma mamma det finns jättemånga killar här som har större snopp än pappa" Mamman svarar "Alla med stor snopp är dumma" Kalle försvinner en tredje gång men kommer strax tillbaka "Mamma mamma. Pappa pratar med en jättedumtjej och pappa blir bara dummare och dummare"
HAHAAHHAHA

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback