En rapport om fästingar och vin!

image346


Tjatja! Korta inlägg nu på sistone och jag tänkte bara rapportera lite. Igår efter en stressig dag åkte jag, ehlin, a-i, matte, matte, kihlle och pär upp till Mohlins stuga. Där blev det riktigt slappt och mycket hände! David som jobbar och står i kikade även förbi en stund. Ganska lång tillslut... Däremot svek Erik, var synd! typ 6 månader sen man som honom senast. Vid stugan blev det en hel del firning av Kiipey som precis fyllt 20! Hoppas att det tog igen lite eftersom du inte kan fira i helgen! Idag blev vi kvar vid stugan ett bra tag. Sen åkte jag hem och sooov! Tidigast uppe imorse behövde det!! (Som berodde på att mamma ringde stugtelefonen och sa åt mig att gå upp - det är fint väder!" Nu ikväll har jag hälsat på lite hos A-I men jag kände att jag inte riktigt var på samma nivå som dom andra så jag drog efter bara en film.

Jag tänkte bara berätta att till följd av stugbesöket sög sig en fästing fast på mig. Jag blev faktiskt mest glad... Det bevisade ju bara att jag varit ute i naturen. Och i min familj ger det hög status!

Imorrn hoppas jag på att få dricka vin och rocka loss till Takida. Hoppas att det för en gångs skull blir som man tänkt sig. Vet inte hur många planer som redan är krossade denna sommarn? Men på söndag! Då åker jag ner till Marstrand och kommer bort en vecka, DET ska bli skönt!



Nåväl nåväl. Då vet ni var jag befinner mig. Vart är du?

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag hatar fästingar! Det är en stor fobi jag har. Usch, jag ryser bara på tanken.

Postat av: Blair

Isch! Jag hatar fästingar.

2007-07-14 @ 16:03:09
URL: http://wunderbart.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback