Au Pair talk

Det kanske är tråkigt att läsa om min Au Pair planering men det är ju det som rör sig mest i huvudet just nu så jag måste skriva lite om det :P För nu börjar det hända grejer! Pratade nyligen med Elesy från New Jersey i telefon, typ 30 min! Två pojkar, 5 och 9 år. Söta! Allt verkar jättebra :D Förutom att dom såklart bor på fel ställe... men jag tänker att jag har ju min månad efteråt att resa på så då får jag väl ta västkusten då? Eller hur... men vore ju häftigt att uppleva Californien PÅ RIKTIGT, bo där!
Jaja, nu är jag i vilket fall som helst jättekluven men det lutar åt att det blir NJ. 4-5 timmars jobb varje dag. Allt man kan tänka sig inom 15 minuter och 50 minuter från New York. Bil, telefon, dator, tv, egen våning. Jaa. det låter ju fint iaf. Ska ha bestämt mig imorrn! Hoppas dom gillar mig lika mkt som jag gillar dom.


Nu är det verkligen paw rikthit.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Roligt det måste vara att få åka dit och jobba :)Men hur skaffade du det på för sätt?

Postat av: Sara

Jag åker genom förmedlingen STS Au Pair.

2007-07-25 @ 13:37:25
URL: http://mangsbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback