As the days goes by

Då var det dags för blogg igen!
I fredags tillbringade jag dagen på Rottneros. Dock gick mesta tiden åt till telefonsamtal för att bestämma om kvällen. Det var ju Michaelas födelsedag så senare intogs Nöjes uteservering av 10 dejetjejer! Inte illa. God mat och dryck blev och även Helen blev firad :D Trevligt trevligt.


Sandra och hennes älskade Dry Martini!


 
Jag och Andrea leker Mysiga-Flicksnärtor-leken
(Ja, det finns en lek som heter så!)




Lördagens första timmar innebar sol men när molnen blev alltför många åkte jag istället in till Tingvalla IP för att se THE BIG GAME!! Myyycket spännande. Det roligaste tyckte jag var när speakern ropade ut att Pär fyllde 20 år. Felfelfel :P Andrea joinade bilen hem; Bergvik - släppa av Andrea - hem och äta - köpa mera - hämta Eleonor - åka till Andrea. Sen hade vi en skvallerkväll utan dess like hemma hos henne! Jag hade varit borta från Dejehistorierna allt för länge kändes ;D När kvällen blev natt släppte vi av Eleonor och körde till Karlskoga där Sandra, Michan och Erik var och festade till Takida. Dom hade även hunnit med att få sig en plats i Karlskogatidningen imorrn. Håll utkik kära vänner ;) Efter en orande bilfärd hem då vi hörde om slagsmål och akuten på hemmaplan kände jag mig mkt välkommer i min säng efter halv 4.

image368
Den här bjuder dom på!


Idag blev det upp tidigt för att äta lunch hos farmor och sen skjutsade vi mamma till stan för att hon skulle fortsätta till Sthlm. Så nu är det bara jag och far som håller låda här hemma eftersom min bror har stängt in sig på rummet och vägrar komma ut förens Harry Potter är en avklarad historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback