Telefonväckning

Det är allt "tur" att man har kompisar som får upp en ur sängen på morgonen. Igår ringde Sandra kl. 7 (mindre kul) och berättade vad hon precis hade gjort. Sen somnade jag inte förrns 9 och sen ringde hon igen halv 11. Men då behövde jag faktiskt gå upp, tack. Jag i min tur ringde då Andrea som låg och sov och drog upp henne... telefonkedja, javisst! (kanske ska införa detta till vissa sjusovare i klassen?!)

Idag tänkte jag att jag skulle sova riktigt länge. Har varit extremt mkt att göra den här veckan och det var lovets sista dag. Men till slut kom ett telefonsamtal, Jennifer som ringde o fråga om ja skulle med till hallen senare. Fast å andra sidan va de bra, jag slog på tvn och det var Pippi´s långfilm. Vill man inte missa!

Imorrn är det skola för första gången på lääänge, snälla ring och väck mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback