STUDENT-skit!

ehm, ja A.Berg visste inte vad det blivit av mig när jag faktiskt lämnade in säljbrevet förra veckan (skulle egentligen vart inne före jul men hälften av klassen har inte gjort det än) PLUS att jag redan i måndags gjorde texten som skulle vara inne nästa fredag. mm, det liknar inte mig. brukar sitta i sista minuten... precis som NU! Jag hade fått för mig att studentmössan skulle va betald nästa vecka, och jag är fortfarande inte helt säker, men har hört att de ska va betalt senast imorrn.
Och självklart strular det för mig som för alla andra :) Men nu sitter jag å väntar på att Kerstin (Ehllans mor) ska komma hem och berätta hur hon gjorde ;) och sen ska jag dela med mig till min mamma och sen löser vi nog det ska vi se... nooo problemas.

Idag började vi som vanligt kl. 13.00 . Bussen tog en liten sväng om på Örsholmen innan hon kom på att hon körde fel, men de gjorde inte så mkt. Samhällen kan man gärna missa både en och två minuter av. Japp, å sen text. Ingrid hade vääärldens goaste o kletigaste chokladkaka med sig. Grrr!

Väl hemma följde jag med mamma på shopping i Deje. Vi köpte nytt typ till några kuddar o sen spanade jag till en klänning, kan nog bli. Mat, gå ut å så, vila, tv.

Snart.. typ 22.00 tror jag, så va de nån het dokumentär tror ja! En mamma vars hus brann ner och det fanns inga spår av minstingen. Alla trodde alltså hon hade dött, men sen typ några år senare hittades hon:S Blir å spana in iaf.
Tror nog jag ska bege mig till tvn nu också med lite mackor och te!

Pöss å hej

Kommentarer
Postat av: Ehlin

inloggning; (bara siffror) 602777004
.
lösen; (STORT c litet l i början) Cl 41045


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback