HUH va duktig en fredagkväll

Fredag kväll och gissa vad jag gör? PLUGGAR :D:D:D efter lite strul med att överhuvudtaget få upp dokumentet är jag nu i fall fart med å skriver. Hittade en skitbra hemsida, vattenportalen, som handlar om precis det jag skriver om. (kaaaaanske tips till dig Ehllan)
Och eftersom jag pluggar nu kan jag få roa mig sen lite med en handbollsmatch och förmodligen litte mat! yesss.


Dagen idag började med pulkaåkning i Bryngfjorden. Lägger upp bilder på det sen eller imorrn. å sen va de slut på skolan. goett.

igår på textkommunikationen var en av uppgifterna att skapa en blogg. hoho. jag har ju redan en! Jag fick iaf vara bloggmaster och lära dom som inte kunde ;D sweet.


nej nu ska jag återgå till plugget. sen ska jag faktiskt promenera till hallen. nej jag har ingen bil ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback