Handla

Just nu vill jag bara iväg och handla massa god mat som nån kan laga åt mig. Gärna något fräscht.
Sen blev jag väldigt inspirerad utav Ehlins shopping idag. Förutom att jag köpte mössan på stan idag rekade vi bra så imorrn blir det att köpa skor och mjukisbyxor ;D Men en kofta.. det vore inte fel. Och köpa något till pappa, måste bli imorrn. Alltid lika svårt, var ju jul nyss!

Btw, fotot blev inge bättre. Vi blev indelade i grupper och skulle planera en arrangerad bild vi skulle ta i studio nästa vecka. Eftersom höstens arbete var svartvitt med tema Vemod skulle denna bild innehålla mkt färg och mkt "tjo o tjim" tema Udda. Lät kul tänkte jag men mina gruppkompisar tänkte något annat... "Nej jag vet, vi gör tvärtom. Vi har en svart bakgrund och klär och i svarta kläder?!" Jo tänkte jag men sa att då kan vi inrikta oss på ansiktet istället och sminka å hålla på. Njee dom gick inte med på de heller. Helst osminkat och vi ska arbeta med skuggor istället. Jippii! Sen höll jag tyst.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

han ringde förut... HEHE ...............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback