Godkväll!

Herre vilken seg dag. Men så är man ju sjuuuk också.
Jag och Ehlin är litte rädda för Anders imorrn. Egentligen ska han inte lägga sig i vad vi gör på dagarna men HAN gör det!
I vilket fall som helst ska vi till Sthlm imorrn. Kvart i 6 åker jag från Deje och halv 7 från Karlstad. Lyckligt.
Vi ska på naturhistoriska o på Berghs reklamskola. Ska tydligen vara mkt het ;) En del stan blir det ju också.. men vet inte riktigt om jag är ute efter nåt speciellt. Kläder kan väl alltid vara kul. En klänning?

Nu när revyn är över (detta eviga revytjat) känns det lite tråkigt... har liksom inget att se fram emot längre. Okej studenten om typ 5 lååånga månader och jag måste ärligt säga att jag inte ser fram emot den så mkt längre. Är så många i klassen som jag kommit nära nu det här sista året, och det vill man inte riktigt släppa.
Men Sandra försökte muntra upp mig med att försöka planera min födelsedag. om 1½ måndad. hahaha. Läge för det nu? Jag fyller iaf på en söndag och dom funderar på om dom ska fira mig samma helg eller helgen efter, problem? Och jag måste tydligen bestämma mig nu. Jag fyller 19. Inte 18 eller 20. Det är världens mest meningslösa ålder? Tror inte att ja planerar en sån dag så långt i förväg:P

Nej ge mig något att se fram emot snart!!! Annars går jag under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback