Genrep

Idag var det alltså dags för genrep. Jag visste att jag hade jättemkt att göra men ändå sov jag/gick i nattsärken till halv 5 då mor och far kom hem och det var dags att och till farmor å äta mat!
Halv 7 skulle vi va i Folkets hus och klockan 6 kommer jag på hos farmor att jag har en massa kläder att leta fram plus bränna en skiva! Va gjorde jag av den här dan? Carpe diem... ehmm.

Genrepet gick hursomhelst bra måste ja säga. Alla kommentarer var jättepositiva och dom va riktigt imponerade även om vi själva vet att vi kan mkt bättre ;P Gäller bara å komma ihåg allt. Vi insåg även att vi inte kommer få en enda lugn stund i 2a akten. Shiiiet alltså. Det blir spännande ;)
Imorrn bestämde vi oss för en revyfri dag. Fast nog blir det lite övning hemma. Imorrn kväll ska iaf David å Maria bjuda ut mig på mat. GOTTTTT! Oxfilé med gorgonzolapasta here I come.


Föresten. Visst har vi ingen snö men ikväll kunde man ju gärna åka skridskor på gatan... körde hem från revyn och herregud va de slirade. I Risäterbacken hade 2 bilar kört av så ja tänkte seriöst stanna och be pappa gå ner och köra hem oss! haha. men ja körde ungefär 20 km/h och nu sitter jag här :D Lilla biten från bilen till huset kunde man inte ens lyfta fötterna. Det var bara att glida fram, annars skulle jag druttat.
Var väl allt för idag. So long.

Kommentarer
Postat av: Josephine

vem var din björn-kompis? hur gammal och så... ? måste ju nästan va samma :D annars är världen ännu mindre än vad jag trodde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback