Frisör-torsdag

Idag tog jag bussen in vid 9 istället för vid 12 som jag hade kunnat gjort, oooom, jag inte skulle klippt mig! Tillbaka på Kims klippakut blev det. Gillade faktiskt henne, ligger nära till skolan plus att jag siktade på lite rabatt ;) Färgade utväxt som blivit plus lite mer uppklippt och grejade till luggen. (jag fick min rabatt)

Efter det var de en riktigt torr samhällslektion och sen text, numera med anders :S, men vi fick iaf en ganska rolig uppgift. Ska skriva en text om en låt som väcker många känslor. Glatt, sorglit.. spelar ingen roll!

Jag vill iväg å sola nu. haha hade ju tänkt å sola varje dag den här veckan men det har ju inte blivit iaf! men har ingen bil och i det är snöovädret tänker jag inte gå (som om ja hade gjort det annars). haha nu när jag äntligen köpt mina lågskor blir det snö:P Typsikt! Men det är riktigt gött att det äntligen kommer snö. Hoppas den ligger kvar.

Nu ska jag styra helgen med Ehlin å A-I! Loooooooking forward.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback