En helg och stormen Per ("Kiosk" Andersson) i bilder.

 Så var det dags igen. Det var fredag och vi var reeeedo.

 Andra dansen är den eeenkla. "Vi behöver ju bara mima" Danny and Sandy.

 I andra akten körde Ehlin på rött. Waterloo och Fi!

 Fredagens tog slut och då åkte vi med ljudkillarna och åt mat. Mys!
 Jag och Pär. Breezern var dyr och ljudnivån hög.
 Därför drog vi hem till Pär med film. Filmen var djup och vi var trötta. När vi sovit nån timme körde Pär hem oss.
 Jag sov några timmar och sen var det dags igen. På lördagen börjades det tidigt som ni ser.. 12.35 är klockan här :P hahahaha. GOOO EHLIN!
 Och här va klockan 12.45. GOOOO SARA!
 Vi gjorde oss iordning för den allra sista inledningen. Den blev minnesvärd. Nakenchock anyone?
 I pausen träffade jag en ljudkille. Jag träffade också sockermannen Per.
 Majsiflajsan är en aningens mer vild backstage än på scen där hon spelar panelhöna!
 I den allra sista dansen är vi så här coola. "GE ALLT, BJUUUD"
 Ehlin myser med Per. Jag är dock inte riktigt överens med honom än. Han gav mig ett ljus och sa förlåt men han får nog bju till lite mer ;)

Här gör vi ett litet kameraavbrott. Vi packar ihop vår loge. Säger hejdå till alla ;( Åker hem till mig. Styr lite. Byter om. Sen åker vi på efterfest :D Hos Maria. Till en början var det vi 3 och Per men sen joinar även Majsan med resp. och några andra sköna Dejefavoriter. Här bjöds det på vin och vin och vin. Martini, ölkorv, socker och massa annat gott. Vi berättade spökhistorier och funderade på nästa år. Hoppas verkligen det styrs. Jag och Ehlin blir hämtade för att vi ju ska iväg på förfest i Forshaga. När jag väl kommer till Forshaga kommer jag på att min väska med allt värdefullt i är kvar på efterfesten i Deje. Så när vi väl kommer till förfesten får Matte som är i Deje komma och hämta mig i fif, köra mig till efterfesten, hämta väska och sen tillbaka till förfesten.


 Och där fanns dom här hetingarna, Ehlin Sofia med pojkvän.
 Ehlin kunde, trots att revyn var över, inte sluta dansa. Så vi var tvugna att åka in till Arena. Det var mkt trevligt och jag träffade båda trevligt och otrevligt folk :) Som alltid.
 Efter en låååång dag och ungefär 24 timmars alkoholintag fick vi äntligen åka hem. Här är det jag och Robin som säger godnatt.


Kommentarer
Postat av: Karin

ja för länge sen, men den filmen och musiken är så grymt bra!! ha en fin dag!

Postat av: Eleonor

jodå klart jag kan det ;D
såg ut som en trevlig helg det där med lagom mycket drickande ;P

2007-01-17 @ 17:49:13
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback