Dagen so far

Riiktigt jobbigt att gå upp imorse. Kom iag upp typ 15 minuter innan bussen gick så frukost fick bli under tiden jag sprang ner för backarna. TUR att jag har nerför på morgonen säger ja bara... på bussen fanns david, matte och fredrik och vi åt minttabletter. David avslöjar att Ehlin är en riktig hjärtekrossare.. naaaw!
I skolan hade vi dryg medialektion, dagens enda lektion. Och efter den blev det köttbullar och potatis.
Jag träffade Linda och vi åkte in till stan. Hon följde med mig på min lilla shoppingtur där ja köpte grejerna jag rekade igår... Skor och mjukisbyxor :P Gött. Skulle ju köpa till pappa också men det hanns inte riktigt så istället har jag precis vart iväg till Forshaga med brorsan och handlat där =)

Idag är mor borta i Sthlm och far har dåligt samvete att vi inte får nån mat så förmodligen vankas det pizza(meaning kebab för mig) snart. Rätt okej.
jag SKA faktiskt vara duktig och nu lämna datorn för en liten titt på samhällen !
Later..

Kommentarer
Postat av: Ehlin

nej det va jonna som dampade loss ^^
snygg ja måste vart i håret idag alltså..hrrm
xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback