Balhysteri

Helt plötsligt blev det vårtermin och studenten och balen är närmare än någonsin. En slags Balhysteri har brutit ut, och jag är inte sen att hänga på :P haha. Idag hos frisören snackade vi frisyrer och enligt henne är det bästa priset man kan få i karlstad typ 1000:- för en baluppsättning. Yeees! Lille dyrt. Jag vet inte ens om jag vill ha nån värsta uppsättning, eller det vill jag inte. Så nog inte värt.
Felicia har tydligen köpt klänning och Ehlin har åtminstone tyg. Jag och Sandra ringde varann och surfade lite. Vi vet iaf hur den ska se ut, någorlunda. Men hur ska man få tag på den?! Jag skulle gärna vilja ha en mönstrad och som inte är hellång utan som går till vaderna. Litte sött sådär.
Sen är det sminkning också... är det värt? Det skulle ju iofs bli kul att bli sminkad å grejad å sådär. Men värt? Tänk om det blir hemskt.
Baldejt? Ehm, joora så attee...
Skor, liten klack, mkt bekväma. Jag har iaf hittat ett par jag vill ha på själva studenten. Från La redoute-katalogen. Men är inte så inne på att köpa skor från katalog, provar gärna innan jag köper. Får se om de blir.
Nej planer smids iaf. Det värsta är att det faktiskt är flera månader kvar men allt måste göras nu eftersom det säljs slut och dom hinner inte sy och det blir fullbokat hos frisören och blablabla


73439-128
Ehlin är du på? Är det du och jag det där 15 juni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback