Årets deppigaste dag.

Skola 8.45-16.15. Huh, hemskt.
Sen var det tänkt att åka raka vägen hem för att ha en totally pluggkväll. Men nej.
Jag tog stadsbussen in till stan och där snackade tjejen bakom mig om att forskare har räknat ut att detta är årets deppigaste dag. Ja är det så måste jag muntra upp mig med en sväng på stan istället tänkte jag :P hahaha.
Gick in till Sandra som jobbar på Åhlens och hängde där ett tag. Letade födelsedagspresenter hon kunde köpa till mig. Efter att jag varit borta några minuter och sen kommit tillbaka till henne stod det en utlänning där brevid henne. men han gick då.

Så här löd deras konversation iaf...
-Ursäkta vad är klockan?
-Halv 5
-jaha, vad är det?
-16.30 ?!?!
-alltså på eftermiddagen?!       (HAAAALLÅ???)
- ehe, joo.
-alltså, jag måste bara säga att du är precis min smak.
-ehe, okej.
-du får inte tro att jag är pervers nu...men...känner du någon som ammar?
-haha, neej, inte just nu iaf.
sandra kollar lite snett på honom
-
tycker du jag är konstig?
-nej jag bara funderade på varför du frågar så?
-joo, jag gillar att amma.
-ehe, nu ska jag nog jobba vidare här.. har väldigt mkt att göra som du ser.


HAHAHHAHAH. EKKEL!




Sen lämnade jag Sandra och drog vidare till MittiCity. Där gick jag in på Konsum. Alltså jag kan strosa omkring hur länge som helst i mataffärer, speciellt stora mataffärer som den. Menar alltså inte Dejes :P Men iaf slutade det med lite färsk tortelini, tomatsoppa med krutonger, naturgodis och geisha!
När jag kom hem sov jag bara pyytteytteeelite! men jag känner att jag nog måste ta en uppfriskande promenad om jag nångång ska komma igång med det här arbetet!!! BVläääää

Kommentarer
Postat av: Ehlin

HAHAHAHH söt gubbe sandra fick hak på xD gaaahhah.. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback