Skum dag - dagen innan lovet

eftersom det var den sista dagen innan lovet skulle jag å Ehlin utnyttja skolan till max. haha. Egentligen börjar vi 1 idag men vi skulle ta 9.20 (OKEEEJ, jag försov mig och fick skjuts) för att gå på estet 3ornas föreställning. Den va riktigt bra, ryser när jag hör folk sjunga så bra!!! Jag har bara så dålig koll på vilka alla är, hade ingen aning om att de gick så många killar där :P haha. Blir å spana skolkatalogen.
sen blev det fiskburgare, godare än vad jag trodde och efter det en ovärd samhällslektion. vi har dock börjat låtsasköpa aktier så nu när jag kom hem hade jag och far ett långt och djupt samtal om aktier :P hahaha.
Textkommunikationen... den va skum :S Jag vet inte va alla gjorde. Och va alla gjorde där? Men folket droppade lite då å då. Jag stannade ändå ganska länge. Ja den lektionen va skum :P


Nu har ja lagat mig lite pasta å vitlössås å kyckling.
Ikväll kanske de blir Kinamat med A-I å Ehlin.


Puss å burr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback