Entourage

Idag åt jag lunch med Anna-Ida. Vi hade inte så mkt att säga till varandra idag heller.

Inatt drömde ja att jag smög omkring runt husen på Vävaregatan. Sen blev jag skjuten av prickskyttar med luftgevär. Sen vaknade jag 20 minuter innan bussen gick och hade ont av alla skott. (iaf nacken)

Idag va de inga lektioner i skolan men vi jobbade med projektet. Går bra som vanligt :P haha. Även om Indesign inte är våran starkaste sida. Vi har iaf räknat ut att om vi vill ha boken i färg kommer vi få sälja dom för 70 kr styck. Lite mycket kanske.. så vi får se oss om efter alternativ.


Jag ska inte sova bort dagen som jag gjorde igår så när jag kom hem ställde ja mig med mamma å lagade mat. Å nu har vi precis ätit efterätt. Jag har även bokat SOLTID!!!! Det var verkligen på tiden.
Ikväll är det dåligt OC och bästbästa Entourage som gäller. Säsongspremiär för det sistnämnda:D YEEEA!
73439-173



Byter från Telia till Halebop idag. Spännande.
Imorrn är jag ledig.


Kommentarer
Postat av: Ehlin

HEJA SARA äntligen bliru en billig haleboppare ! wiiiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback