En dag med bodybalance

Alltså jag klarar inte av att se ett par som bor här. Också har dom 2 fula taxar som typ heter Sixten och Blixten (NEJ, det är värre än så tom) FATTAR inte varför allt knäppt folk flyttar hit? Please spare me!


Eftersom bodybalance inte alls var mig grej... (inte ehlins heller ;))
.. och jag inte hade nån skåpnyckel med mig
.. och jag inte hade nån lunchkompis
.. och Ehlin hade dejthysteri
.. och det gick en perfekt buss
.. och jag hade packat ner hemska kläder som inte alls passade denna dag
åkte jag hem efter pos. livsstil. Det var skönt. Jag och mor lagade oss fettucini och till efterrätt åt jag hallon o glass. Sen har eftermiddagen, förutom en långpromenad, mest spenderats framför tvn. Oprah och Anja Pärsson var dagens kvinnor.

Farmor hade styrt supriseparty för farfar, som egentligen fyller år imorrn, ikväll :D Så där har jag tillbringat kvällen. Thai/Kina-mat stod på menyn. Singaporenudlar är absoluta favvisen. Räkor och massa starkt och nå mer kött o maaassa nudlar. Att vi fick världens godaste chokladtårta (kladdkaka, chokladmousse, vit choklad) till efterrätt gjorde mig lite sur. Jag fick inte ner alls mkt efter nudelätandet :P


och nu sitter jag här och planerar helgen (imorrn) och nästkommande som innebär min 19-årsHELG. haha. den blir fullspäckad förhoppningsvis.


pöss. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback