Dagen i bilder

 Kl. 7 gick jag och mamma upp för å sen Tjenare Kungen. hahahaha.
Sen sov jag nån timme och åkte in till skolan. Värd samhällslektion.

 Foto var de tänkt sen. Men efter att vi suttit och snackat ett bra tag kom vi på att vi inte hade någon lärare.. hon va tydligen borta idag :S Va BRA att vi hade suttit där och väntat.

 För att fira att jag slutade 14.00 istället för 16.30 åkte jag in till stan med Anna-Ida och köpte Melody Club-biljett. Nöjesfabriken 9 MARS!!!

 Sandra hängde även med oss i stan och för att fira ännu lite mera, jag menar... det är ju mångad, gick vi till godisaffären och köpte godis! Dock slut snart...

 På bussresan hem var vi med om något traumatiskt. Usch... bussen tvärnita och ja tittade fram. Då hade tydligen bilen före kört på en katt ;( nu låg den bara å sprattlade på vägen...

 Och nu sitter jag här som vanligt och har som vanligt tankar på att åka å sola. Måste bara ha en bil först. Men pappa kommer nog hem snart.. då är det såklart fullbokat :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback