Söndagkväll i New Jersey


Chillar i sängen på Rookwood Terrace men en ask Mentos Strawberry. Det är nog vad jag köpt mest här i USA. Har alltid en ask i väskan. Bra att ha! Haha.

image438



Funderar på om jag ska orka skriva en årsresumé ikväll eller inte. Ganska mycket har ju faktiskt hänt under detta år. Men förmodligen väntar ja några dagar in på det nya året
som ja gjorde förra gången. Så allt hinner sjunka in! Hihi. Fast det är ju tråkigt för här har ja inte kort från första delen av året :( Jaja, vi får se hur det går!

Idag har ja köpt lite grejer inför imorrn. Fingrade lite på en ny klänning men har ju några i garderoben redan som ja har längtat efter att få använda. Så istället blev det en väska och sen är ja sugen på att knyta något i året så det blev några paljettsjalar. Det blir som det blir!

Nu ligger jag och väntar på The Girls Next Door! Tur att jag har svenska vänner som fortfarande är vakna.
Puss natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback