Nytt dataspel!!!


Sådär ja! Nu har jag varit och köpt månsand och pokemonkort och spindelmannenmålarset och massa spel typ 100 andra Hanukahpresenter till pojkarna. Hade 94 dollar med mig och det gick på 92. Hade räknat rätt bra :P haha. Men ändå har jag typ 4 paket var kvar till dom. Men det får lov att vara billigare annars kommer jag inte överleva. Det blir absolut inget äta ute denna vecka!!!
Men innan jag visste att det skulle bli så dyrt lyxade jag till mig och köpte ett dataspel :D HAhaha.. Fast det gick bara på 10 dollar! Inte mkt för ett dataspel... Lite nördigt men blev så sugen när vi va inne i en spelaffär. Spelet går iaf ut på att göra filmer eller nåt :S "The movies" heter den. "Run the studios, shoot the movies, make the stars!" Så ni kan ju gissa vad jag kommer göra närmsta timmarna! Wooho!



Första advent är över! Har inte tänk något ljus med jag har förstaadventfikat :P En bulle och oboy blev det.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback