Mystiskt polack i mitt rum!


Meh! Vad är det här? Bara för att jag uppdaterar så åker statistiken ner? :O

Klockan är 13.12.. eller 1.12 pm som ju faktiskt säger när man är i usa. Jag ligger kvar i sängen i pyjamas och har det allmänt gött. Så helt plötsligt hoppar det in en baoutaman i mitt rum :O Han blir lika skrämd som jag. ahhaha. EEH? Han va verklgien JÄTTEstor och pratade typ engelska som en polack. Han visste inte vad han skulle ta sig till men jag bjöd in honom och han skulle typ kolla i mitt tak och stänga av vattnet.. aa jag vet inte riktigt vad han höll på med.
Va här inne ett bra tag men nu är han borta så då kanske jag ska passa på att byta om. Får nog se till att låsa bara. Vet inte vem som kan komma in här? Haha.



Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback