Fina vänner man saknar, del 2

image429

Det här är mina fina vänner Sandra och Malin. Jag saknar dom jättemycket. Dom är mina två av mina äldsta vänner. Fast jag lärde känna dom på olika ställen. Sandra på Prästgårdsvägen! Den vägen har vi haft mycket roligt på. Åh vad jag saknar dig och alla våra konstiga saker. Som vi sa häromdagen att klarar vi att vara uteliggare vid Risäters Närköp klarar vi av hela världen! Det är zazzarna 4♥ever. Sådeeeeså! Malin lärde jag känna i förskolan. Till slut fick vi 9 underbara skolår tillsammans! Du lärde mig Ajkassalajka och tillsammans klarade vi av högstadiet även om vissa kände sig som apor instängda i en bur utav LOF. Gymnasiet gick grymt fort och jag är glad att du fanns där vid min sida!
Ni är två helt underbara människor som jag delat så mycket med under livet.
Saknar er. Saknar er. Saknar er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag får tårar i ögonen. Jag har ALLTID vetat att du finns där...Vi ska allt bygga på våra 9 år! ;)
Ja saknar dej!

2007-12-28 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback