Fina vänner man saknar, del 1


Jag gör en
Carolina!


Den här bilden är fin.
image415

Det här är mina fina vänner Niklas och Ehlin. Jag saknar dom jättemycket. Den här bilden togs på min fest när jag sa hejdå till alla. Dom verkar inte vara på så bra humör... Men det är tur att dom har varandra.
Och det är tur att jag har dom!!! Det är tur att msn funkar här borta och att Niklas gärna stannar uppe till 4 på natten hans tid för att prata med mig Att bara få prata:) Jag tycker det är tråkigt att jag inte finns hos Ehlin nu när hon ska flytta hemifrån. Hade gärna varit med och planerat, som hon fanns hos mig innan jag drog iväg!
Jag har så många fina minnen med dom här fina människorna - och jag hoppas det blir många fler.
Ååååååh vad jag saknar er!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: E

och ÅÅÅÅH vad vi saknar dig gumman! MASSA, vi skulle kunna baka fula pepparkakor, planera en utgång med blacktower som blir fixad i sista stund. Ha en myslördag med film och chips och fizzy bubbles! Äta Sara's tacopaj och försöka lära dig rapa, gå ut med Ludde och älska regnet. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback