En liten Thailändska!


Jag har mailat med en thailändska ett tag. Hon heter Jutamas men kallas för Gift, bättre än så kan det väl inte börja? Jag har alltid velat ha en thailändska till vän. Dom är så små och söta! Sånna man kan slänga upp i luften! Gift har däremot inte så bra engelska. Det är väl det enda som talar emot våran framtida vänskap. Mycket svårt med språkbarriärer! Men jag tror vi ska klara det. Ikväll skev vi på msn för första gången och hon var precis så söt som jag tänkt mig! Hon gör dessutom sånna där söta stora smileys istället för ord i varje mening. Ofta skulle jag bli så irriterad att personen i fråga skulle känna sig blockad - men så kan man ju inte göra med en thailändska!
Imorrn ska vi träffas för första gången.

Lar Korn (Hejdå på thailändska)

image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback