Au Pair möte


Idag har jag varit på månades Au Pairmöte som innebar julfest hemma hos våran Area Director! Var hur mysigt som helst :D:D:D Och så mkt härligt folk!!!
Jag hämtade upp Gift i Morris Plains och sen använde jag GPSen för första gången - hur smidigt som helst ju! Pga av den kom vi dit typ en halvtimme i förväg, haha, så Denise blev väl lite stressad :P
Först minglade vi runt lite med jordgubbspepsi (hur gott låter det? :S), sen åt vi middag som innehöll mat från hela världen! Godast var Gifts nudelmojs med jordnötter eller Lovisas köttbullar! Sen hade vi julklappsutdelning och jag fick en jääättestor chokladlbox från våran nyaste gruppmedlem, sydafrikanskan som jag inte kommer ihåg namnet på! Efter det blev det efterrätt så mina lussekatter åkte fram! Fick dock inte direkt några reaktioner så vet inte vad folk tyckte. Haha.

Alla var så mätta efter detta så vi bara sjönk ihop i stolarna och tjatade om allt och ingenting!
Mycket trevlig eftermiddag som sagt.
Har varit hemma hos familen en stund. Mina hostparents fick min Hanukkahpresent, ska ta bild nån dag, och jag fick deras - pengar!!!
Nu ska jag åka och hämta Jennifer på tågstationen så får vi se vad för kul vi hittar på=)
Pusspusss!

image417
Ett utav borden! MITT BORD!

image418
Jag och lilla Gift!

image419

image420

image421
Lilly och jag var väldigt glada över pinsen vi fick! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback