Veckans - Skärhamn-Lysekil-Göteborg

Veckans frågetecken: Mina problem med ålderstolkningkar fortsatte. Såg Dafne. "Hmm, hon verkar vara i min ålder" Nej hon fyllde 14 denna vecka!
Veckans uttryck: "När kulan är röd, då kööööööööör vi", "SLÄPP UT MIG", "Do you want a cheesmack"(Observera grooov engelskvärmländska) "Det finns massa segel och dom låter svisch svisch svisch"
Veckans Marcusuttrcyk: Kom igen [Kåååm ijenn]
Veckans seger: Strybord var ute till halv 4 natten innan. Jag och Alex skulle slå dom. Trillar in efter klockan 6. WOHO!
Veckans tal: (Av Marcus) "Ag vill tacka alla föj att ni äj häj. A haj fina klädej på mig"
Veckans vurpa: Erik vid landgången.
Veckans miss: Björn Ahlander som var så nervös eftersom han skulle mönstra av och missar kastet mot land 2 ggr! Då skall tilläggas att han har gjort det miljoner gånger förr... PINSAMT!
Veckans sång: Build me up! Dafne tog ton nååågra gånger.

Veckans lycka: Alexandra hade handlat - Earl Grey blev MangoPassion, Cornflakes blev müsli med hallon, fil blev jordgubbsyougurt!
Veckans låttext: "I love you best, When you svallow it all"
Veckans tråkigaste: Besök på Tennkulemotormuseum! jäääj.
Veckans roligaste: Skivan från ovanstående museum med 30 olika motorljud på som vi förfestade till!
Veckans sämsta: My camera is broken
Veckans vändning: När min kamera gick sönder fick jag istället glida runt med en 30.000 kr kamera. DÖG!
Veckans båtkalas: KRÄFTSKIVA!!!
Veckans landkalas: Efterfest på en balkong på Lindvägen 3, Fridhem, Lysekil! Aaaall night long.
Veckans kändisspot: Men jooo, visst hängde vi med Tommy Nilsson en hel kväll. Eller Tomsan som jag brukar säga.
Veckans känsliga: Jag fick massssor av förtroenden. Två tjejer berättar vid olika tillfällen hur lyckliga dom är som träffar samma kille och ingen vet vad den andra gör...
Veckans sämsta film: SPIDERMAN 3. Dessutom screenad. Vad tänkte dom på när dom gjorde den filmen?

Veckans avancerare: Björn och Per växte i mina ögon!
Veckans mardröm: Vaknar en natt av att någon sparkar och slår och knackar och skriker SLÄÄÄÄPPP UT MIG! HALLLLLLLÅÅÅ! Vickan drömmer att hon är instängd i en låda.
Veckans "Att se fram emot": Jag och Victoria har planer för USA. ooohyes.

Veckans sämsta sjukling: Charlotte.
Veckans sötaste: Lili! Vem annars? Och artikeln om henne och kapten Fredriks kärlekshistoria i tidningen. Brööööl =D
Veckans sjösjuka: Kom vid lunchtid på vägen till Gbg. Huhh. Jag och Victoria låg helt utslagna.
Veckans shoppingkompis: ELIN! Hon lärde mig hur man shoppar fort och mkt.
Veckans köp: Jackan som jag drömt om i åratal.
Veckans sämsta lukt: Ägg och bacon är inte direkt lukten man suktar efter när man kommer bakfull upp till frukosten.. ://
Veckans återträff: Carl a.k.a CC kom och mötte mig vid båten när jag mönstrade av. Kärt återseende. Sen drog vi runt på stan och fikade och hade allmänt trevligt.
Veckans sämsta mat: GÅ ALDRIG TILL LYSEKIL HOTELL OCH ÄT BUFFE. Speciellt inte lunch middag lunch middag... osv.. i flera dagar!
Veckans bästa mat: Grekisk buffé av våra stjärnkockar ombord.
Veckans nationallitet: SPANJORER! Alex kör nog däremot på Svenskspansk ;) ;) ;)
Veckans säkra kort: Nu måste platsen till Kina vara säkrad, right?! Brasilien anyone?



Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback