TOAST är sommarens mat. NATURGODIS är sommarens godis.

Toast med kött och massa grönsaker och god sås måste verkligen vara sommarens mat. (Förra året var det hemmalagade nudlar med kycklingsmak som gällde) I vilket fall som helst intogs en sådan på Score idag. HIMMELSKT gott! Sällskapet bestod av Ellis och Sandra vilket var HIMMELSKT trevligt. Hann uppdatera varandra om de senaste veckorna innan det blev bussen hem för oss Dejebor!

Väl på bussen hittade vi Arne.W. Det var trevligt och han och jag hade mkt att prata om. Eleonor kanske kände sig lite utanför?! haha. Jag blev iaf grymt sugen på att följa med dom nästa helg till kusten och segla.. GRRRR. Pengar och sällskap saknas, dessutom har jag ju faktiskt andra planer då. Bl a Stockholm med Limpson 23! En liten roadtrip är också på G ;)

image377

HAWILA


På kiosken mellan McDonalds och busstationen hade dom fått in center med ljus gegga innuti :D HUURRRREY! Favorit all time. Också minnen från Hawila. Så nu ska jag lägga mig i sängen, äta center och chilinötter. Titta på Beverly Hills såklart.

Tack för idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback