Nykter på Arena!

Nu har jag suttit och läst igenom mina 33 bloggar jag har sparat på favoriter. Börjar bli alldeles för många men vissa är ju inte uppdaterade sen i juni så det är inte så mkt att läsa på alla :P

Igår blev en mkt skum kväll. Efter allt firande av mormor såg jag klart på Bevvan säsong 2 och sen drog jag till Ehlin. Hon drack rödvin och jag fruktsoda. Det funkade, vi blev en bra kombination. A-I och Sanna kom förbi och vi bestämde oss för att göra en roadtrip längre fram. Så jag drog fram kartboken och vi bestämde städer som skulle besökas! Fin avslutning på sommarn ;)
När väl Ehlin blivit tillräckligt full och A-I, Sanna sagt att dom skulle hem tidigt så bestämde vi 2 oss för att dra in till stan. Ehlin styrde upp lite andra onyktra kompisar (HJALLE) och jag körde gladeligen (ordval?!?) bil hela tiden. Själv blev jag fast ett tag på en uteservering och när jag vid 1-tiden gick in på Arena för att kolla till Ehlin stod hon där och svingade med ett ben - knät hade tydligen gått ur led men där stod hon ändå och försökte hänga med! SÖÖÖT! Jag drog bort henne därifrån och bestämde att det var dags att åka hem. Fick med mig lite dejeguys också. Well, trevlig kväll! Well Kväll.


Nu är jag sugen på Kinamat. Det borde styras ikväll. NUDELS! Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback