Måste man vara ful för polyamory?!

Såg på dokumentären igår. Den om dom som inte "klarar av" att bara älska en utan tar gärna en eller två eller tre fler in i förhållandet. Jag kan verkligen inte fatta! Jag tycker det är schysst att dom kunde släppa avundsjukan, för avundsjuka klarar jag inte av... men att dela sådär, nej! Värst var ju de tre tjejerna som bodde hos en kille, som absolut var "överhuvud" i den familjen. GAaaaha! Jag fattar inte att dom kunde? Det skulle vara liiite mer okej om dom fick träffa andra, precis som han men nejnej. Då skulle han börja tvivla på sig själv. Synd om han =/
Men det jag tänkte allra mest på. Det var att 95% av alla man såg var överviktiga, tjocka, feta! Och inte en enda snyggning såg man heller. Nej polyamory är inget för moi. PUNKT!


image380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback