it's time to say goodbye


första kompisen att säga hejdå till; Gottfried. var där över helgen och umgicks med kollektiv könig och allt vad det innebär med australienare, bebisar och sthlmsbruttor. lördagen innebar kräftskiva långt bort i skogen och jag ställde upp som chaufför. sista hämtningen blev på förmiddagen dagen efter!
i vilket fall som helst kommer vi inte ses på ett väääldigt långt tag nu. och vi tackar gud för msn!


jag hade inte med nån kamera den här gången (tänkte sitta i telefonkö imorrn igen och tracka elgiganten) så istället bjuder jag på några andra godbitar från våra år.

image396

image397

image399

image400

haha gud vad nostalgisk jag blev av att kolla igenom alla bilderna!
det är något helt s j u k t vad jag kommer att sakna vissa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback