HEEEEEJ LYSELIK!

hahahhaha LyseLIK
dött här



nästan!



Igår satt vi på en pub. Seriös jazzpianist sjunger "When you say nothing at all". Ni vet... låten från Notting Hill. Plötsligt tar han i... "I love you best, WHEN YOU SVALLOW IT ALL" (Jag kan inte stava?) Hahhahahahhahah.

Jag gjorde inte en Kihlle och somnade på toaletten. De vet han. Och pricken mellan brösten Ehlin. Den är kvar!
Weeeell. För stunden sitter jag p åLysekils turistbyrå och snor lite internet. Man får många fördelar med VIP-halsbandet runt halsen. Nej, nu ska jag nog ringa några samtal också. Sen sova till klockan 4. Det blev lite sent igår/idag...

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Pricken gav jag till dig Sara. Den delar vi. Den ska du titta på i spegeln, när du är i USA och tänka på mig ;) hihi.. PUSS

Postat av: Ehlin

jääävlar va du bloggar, lugna ner dig :@

2007-08-07 @ 22:21:00
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback