Edvard <3<3<3

Alltid när jag är sugen på att skriva så funkar inte blogg.se, som igår kväll. Fuck.
Men jag får väl sammanfatta lite nu på morgonen istället.
Igår fick jag ett ryck, ett mkt ovanligt ryck, ett städryck. Eftersom jag till skillnad mot
den här tjejen inte städar alltför ofta var det en del som behövde göras i mitt rum. Men jag tänkte som så att om jag flyttar alla möbler då måste jag ju göra rent på alla platser! Så nu är det en hel ny möblering på mitt rum - en hotellmöblering. Mitt rum kommer ju nämligen hyras ut under det år jag är borta så känner du för att bo på prästgårdsvägen några dagar eller saknar du bara lukten av mig är du välkommen att höra av dig till min mor :D

Efter röjet som iofs tog slut mitt i, pallade inte, drog jag och min bror in till stan. Massor av presenter att köpa och vi var även sugna på film. Jag förstår inte hur Dejes(Forshaga räknar vi också in) utbud på filmer kan vara så DÅLIGT?! Man måste väl ändå köpa in från samma leverantör överallt, filmerna släpps ju samtidigt över hela landet? Eller har bara Deje fruktansvärt dålig smak?
Vilket fall som helst åkte vi hem och såg Big Fish. Jag somnade efter 20 min och sen såg jag sista! Men nu håller pappa på att se den så jag kanske får gå upp och joina.
Vi tog en liten sväng till farmor på kvällen där släkten var samlad över en smörgåstårta och sedan hem igen där vi såg The Illusionist. Den kunde jag dock hålla mig vaken till, det var ju ändå Edvard Norton som spelade huvudrollenm så var inte jättesvårt. Mkt bra film, SE SE SE!

image378
Det var väl inte riktigt så här han såg ut i The Illusionist.
Adda massor av hår och massa mer skägg så får du bilden ;)
Men det är här han är snygg!


Idag då så fyller min kära, underbara mormor 70 år. Så jag ska strax svira om och sedan hjälpa henne med alla gäster! Ha en trevlig dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback