Disturbia

Ikväll har jag varit iväg till Mattias och tittat på film. Från början var det han och Carl som skulle kolla men Carl var iaf snäll och hämtade mig. Sen lämnade han oss ensamma!

Ensamma med denna thriller/skräckis som från början(och ganska länge) mest bara liknade en vanlig highschoolfilm om tekniknörden och the girl next door. Men helt plötsligt så blev det jätteläskigt! hahah. Vet inte riktigt om jag gillade uppdelningen men filmen var iaf riktigt bra. en till SE SE SE-film :D


image379



matte sa nånting om att det skulle bli fint väder imorrn så det är väl bäst att jag håller mig inne. Godnatt!





EVERY KILLER LIVES NEXT DOOR TO SOMEONE!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

den ska jag också seeeeeeeee :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback