Valborgsplaner


Idag har man mest suttit framklistrad framför tvn, telefonen och datorn.
Valborgsplaner har smitts och äntligen börjar dom ta form i något konkret! Men som alltid kan folk aldrig bestämma sig (jag är en av dom) "Det kan ju dyka upp något bättre" Nejmen man vill ju höra med sina polers så man ligger på samma våglängd^^  Slutsats; jag vet inte riktigt vilka jag ska umgås med imorrn :P

   
Valborg -06




Jag bestämde mig för att titta på en fransk film som gick på canal+ förrut. Det tråkiga var bara att textöversättaren måste varit väldigt dålig på språket för det kom bara text lite här och där. När dom pratade som tydligast och när det var lätta ord som tillochmed jag förstod dök det upp en liten remsa. Det var synd, den verkade så bra den där filmen :P
För övrigt är jag väldigt insats i Gymnastik-EM som pågår just nu! Hejaheja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback