Ormar i diverse hål, Pizzaletning och reggae!

V-I-L-K-E-N galen kväll :P hahaha. Från att inte ha nånting att göra, till det här! Det är så de ska va!!
(Okej kanske inte lika impuls som att åka till Danmark! Men ey, vi åkte till Karlstad - bara sådär!)

Hämtade upp Andrea vid 7-tiden och som det alltid blir med henne i bilen blir resan aldrig som man tänk sig. Hon är ju så snygg tjejen att jag har svårt att koncentrera mig på körningen och därför blir det som det blir ;D Vi hämtade upp Sandra och åkte sen till Stockfallet till Michan och Såne! Dom förfestade och vi tittade på. Blev underhållna av Sånes mor. hoho. (Vilket hål är egentligen värst att få upp en orm i?) Efter en stund där åkte alla in till stan och vi 3 som ej festade började iaf leta mat! För att göra det långa kort kan jag säga att efter ha gått runt i hela stan, kört bil runt på hela Norrstrand slutade vi med hamburgare från Kenneths i bilen till reggaekvällen på P3!!!!!!! HELL YEAH vilken kväll :D:D
På vägen hem möttes jag och Andrea av en mystisk syn. Jag skulle vilja tro att det var något typ av UFO!

image219
Långfredagen blev inte riktigt lika dyster som jag hade tänkt mig på grund av Sandra å Andrea! TY!



Imorrn är det påskafton men jag har då inte nåt påskgodis alls. Eller bara sånna där äckliga ägg som smular sönder sig av socker! Jag vill ha chokladägg med olika färgade papper runt om beroende på fyllning. ska påsken va!

Nu sitter jag och väntar på att FBI-arkiv ska börja. Efter det är det Brottsplats USA. Dom 2 programen plus kriminaltekniker är favvisar just nu!

Puss dåee


Mother earth..... Mother earth...... Mother earth......... Mother earth

Kommentarer
Postat av: Christine

Vill också ha sånna äggodisar :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback