Nice moooon

Får väl ta tag och greja till ett inlägg!

Var precis ute för första gången idag. Burrrr ("Man skulle satt på sig en till tröja", klassiskt citat från tjejen som alltid skruvar tillbaka alla skruvar, Ikeatoaletten -04) Usch vilket väder de va nu. Fast jag har varit jätteglad under dagen att de äntligen kom lite regn och blåst. Vi behöver variation. Fast vi kanske inte behöver denna varitation när vi ska spela brännboll på Pos. imorrn! Fast tror nog jag hellre tittar på, är faktistk SJUK :P

Dagarna som gått har mest bestått av sjuk och projektrapportskrivning. Nu är den äntligen klar och det firade jag och mamma med middag å sen va vi och såg Rent ihop med Sandra och Lotta! Mycket trevligt. Själva musikalen va väl sådär, alla var superduktiga men vet inte om ja gilla musiken riktigt...

Imorrn är dagen vi väntat på länge!!!! STUDENTFEST NÖJEEEEEEES!!!!!!!!!!! Jag och Malin får spännande besök som vi ska guida runt bland Karlstads alla hörn och vi ska även bjuda på underbar middag! Wöjj kommer bli bra detta känner jag på mig!


Men nu ska ja ta å packa ner litte. Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback