Ji! ji ji ji ji ji, jiiiiiiiii, ji ji ji ji ji jiii!

Så var ännu en påskafton slut och jag har roat mig med att bränna en skiva de sista timmarna. Det blev många på J, Johnossi, John Legend, John Lennon, Joshua Radin, Justin Timberlake och säkert nån mer! Men J är ju en snygg bokstav, eeh.

Alltså är måstet, musiken, för morgondagens bilfärd kirrad. Ska på en långtrip! Blir borta ända tills måndag kväll ;D Och då ska jag förmodligen bara sitta och va nervös och öva inför intervjun som är på tisdag. huhh!
Har föresten suttit och fyllt i och fyllt i papper ikväll! Tänkte nog skriva uppsatsen i bilen imorrn. Men de spörs väl hur blir me den saken!image220



Ha det gott kära vänner. Nu lämnar jag er för
den här snyggingen -------->

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback