Fet update

Fullspäckad helg.

Fredag: Efter en väldans massa solning kom A-I och Ehlin hit. Vi grejade litte och Ehlin fick silvernaglar. A-I som tagit körkort, fredagen den 13e till ära, hade bil och vi cruisade ett tag i Deje. Målet blev iaf hallen där årets DM-finaler hölls. Mycket spännande, eehm? Efter att alla helt plötsligt bara försvann stod jag kvar med Malin vid min sida och hon var så snäll som skjutsade hem mig. Men hemma blev jag inte länge. Tog bilen och hämtade Mathy och Dave. KROGEN BLEV! Efter det åkte vi hem till Orrvägen och tittade på Sunes sommar. Myssss!

Lördag: Börjades tidigt. Jönköping var dagens mål, 30årspartaj. Jag, mor, bror, mormor, morfar. Mr. Falk hade varnat mig för alla dessa kamerer som är uppsatta längs vägen denna sträcka. Snällt. Väl i Jönköping blev det mycket lära-känna-ny-släkt-som-man-bara-kommer-se-på-jämna-födelsedagar. Well, det va väl iaf en schysst släkt - dom köpte lotter av mig! Till sin mors, och alla andras förtjusning, började kusinen Edvin GÅ just denna dag! Perfaaaa! Hann även med en sväng in till city för att leta baltyg men kom 20 min försent. BAAAAAD!
Kom hem lagomt till Bingo royal, säsongsavslutning! Och för första gången får vi full bricka. Vi ringde för fullt men istället kom nån CP-Bella från Sthlm fram. Jag som till och med tänkt ut hur jag skulle förklara var Deje låg...

Söndag: Idag var det också upp tidigt för barnpassning. Så jag har tillbringat största delen av dagen på Dejefors lekandes cafekund! Mycket bra när man kan bli uppassad i en solstol. Vi åkte upp till sjön en stund också och där åkte såklart en utav dom i vattnet ;( Glass intogs på skämmstället men förvånasvärt många som hittat dit :P

Jaja, nu väntar jag på att Andrea ska ringa för vi ska avsluta lovet fint tänkte vi. Lutar åt promenad, Pearl Habor och mat. Inga fel!


Första stegen!
Himmelsk god smörgåstårta, Studentmat!!!



Some bouseonger!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

vem åkte i vattnet :O en unge :O ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback