Fast noodles

Mm efter sommarns nudelätande föråt jag mig å har inte ätit nudlar på flera veckor, men nu blev de. Men det är inte lika gott länger. Får nog ha ett lite större uppehåll.

Kort dag i skolan idag. Ja å A-I jobbade lite med projektet bara å hej va bra de går :D
Sen tog vi oss in till stan där jag och Linda skulle samla in pengar för att sedan gå och köpa takidabiljetter. Vi fick inte ihop några pengar utan fick skramla själva, det gick ihop PRECIS, trodde vi...
när vi kommer till scalateatern tar dom ut 15:- per biljett så de blev ju genast mycke dyrare, bajs!
Inga biljetter utan vi tar oss en glass ist. Kokos och Polka! Märks att dom smakerna är ovanliga för det smaka gammalt. usch.
Sen tog vi bussen hem iaf. sov på bussen, sovit hemma. Nu tänkte jag snart ta bussen till Linda men Falk kom med det smarta förslaget att jag kunde cykla, mmm, kanske blir ;)

HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback