Vatten i örat!

Så var det torsdag kväll, IGEN då! Tänk att dagarna alltid bara rullar på som om inget hade hänt...
Imorse väckte A-I mig men sms, schyrre! Sen blev det filmtajm och matmys med mor innan jag begav mig till skolan. Sovmorgon till 13.00. DET duger iaf! hahaha

Tröttig Samhäll men seeen såg vi på me-pro våran stafettfilm!!! hahaha den blev riktigt bra. Många skumma figurer med men riktigt riktigt riktigt bra. Vi får styra en dvd med alla filmer på som Håkan sa. Ett måste innan studenten.
Föresten de kan inte va långt kvar till studenten nu! Höstlov om två veckor ffs :O

 När jag å Hjalle åkte buss hem fråga han mig vad ja skulle göra idag. "joo åka å bada skulle ju va rätt gött" typ 2 minuter senare ringer David å frågar om ja ska me han å Matte å bada!!! hahah, de va ju rätt lagomt bra. Så idag tog vi Davids jungfrutur med bilen bort till hallen å ett riktigt gött bad blev. Dock var det lite för mycke småbarn till en början men det styrde sig :) Matte o David är två bra killar dom!! Schyrre.

73439-71




Nu sitter jag bara å försöker skaka ur allt vatten i öra. jobbigt.

Något bra på tv ikväll?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback