Tisdag-Tårta-Tänker

Gaaah! va störande när man nyss skrivit ett långt inlägg och när man publicerar det raderas bara allt :S

förövrigt så hör jag fortfarande ingenting på mitt vänstra öra. Det är också ganska störande.

Idag fyllde Bergiiih år! Det firades som vanligt i SPM3 med tårta, görgo tårta hade hon gjort. Men sen har lärarna tydligen bestämt nya regler och det innebär NOOO FIKA längre!! Whot? Va ska vi nu göra på lektionerna? Inte mackor, inte frukt helst... Känns rätt surt när man har skött sig bra i 2 år också kommer det nya 1or som grisar ner och som gör att ingen får fika... =//

Gamla fikabilder med klassen!


Va bara på en lektion idag; me-ko. Min grupp gjorde en superduperanalys av Ica´s egna varor-reklamen som gick för några år sen. Med den där bra sången!! Haft den på hjärnan hela dagen, haha, mindre kul.
Missade svenskan för tredje gången i rad på grund av körlektion. Den gick iaf väldigt bra men iiingen halkbana än. Vet att jag klarar den men han drog värsta historian om nån som bokat för tidigt och som kom tillbaka å grät för att hon inte klarade den. Tror inte riikkktigt på honom.

På eftermiddagen fortsatte jag å köra lite här hemma och vi åkte upp till stugan där jag var flitig och gjorde min fotouppgift. 24 kort knäpptes av och jag blev riktigt nöjd men jag tror inte jag gjorde alls som jag skulle. Skärpedjup?? hoho?! :D

Sen har jag även ringt 2/3 viktiga samtal den här veckan :P Duktigt. Usch hatar viktiga samtal som man vet att man måste ringa. bara skjuter upp dom. Viktiga samtal! haha va bra å kul det lät!! jag har mycket viktigt för mig faktiskt. T ex ringa till frisören :)

Nej nu ska jag ta å trycka ctrl + a, ctrl + c och sen publicera detta!
På återseende.







Kommentarer
Postat av: emma

mmm. vad gott med tårta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback