Sthlmsweekend

Så va helgen över och måndag igen.
Helgen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig på grund av denna inflammation... usch.
På fredagen blev det bara vila å idol-mys.
Lördagen ut på stan. Jag va inte det minsta laddad för en ordentlig shoppingtur men det gick ganska bra ändå. Spanade och spanade efter BB, specillt vid svampen men fann inte.
På kvällen gick vi ut och åt italienskt. Riktigt riktigt riktigt gott. Och sviinmycket mat!
På söndagen blev det en liten tur till Ikea och sen hem till Lidingö där det blev mat å lite sovning.
Aa, det låter som en helbra helg förutom att jag under dessa aktiviteter varit halvdöv, varit illamående och haft värk i halva ansiktet.
jäääj!!
Sov inge vidare inatt därför tog jag mig en liten sovmorgon, ganska stor ifs.... åkte in till samhällen. å sen vare foto. jag tänkte vägra gå till 5 idag men det behövdes inte för jag fick en hemuppgift. men däremot var jag så trött  när hon gick igenom den så ja kommer inte riktigt ihåg va den handlar om. typ tema "ut/ingång" skärpedjup-vemod-höst  och sen massa inställningar på kameran som jag tänkte att det kan ja göra hemma... eeeeh! HELP???

nej nu hoppas jag mor har fått iordning nån mat. sen blire nog enbart sovning.


(Krya Ehllan) 


Kommentarer
Postat av: Ehlin

jag ska, lite kallsvettning för tillfället men de dör man inte av, men jag återhämtar mig i ruskig fart, ska ju trots allt ha muntligt imårrn, tjoho.. SATAN att du inte såg bb :(( ... de vore ju.. krya du med, Pusssspå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback