Listor

okej, jag är inte rikigt något fan av listor. gillar inte sånna där listor alls faktiskt. har aldrig haft en "blogg-lista" på bloggen och jag läser sällan listor folk skriver.
men nu ska jag göra ett undantag. här kommer min första och sista lista, mest för dig Ehlin!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "von Würtemberg, bägge tillhörande vårt lands mest berömde" (från boken speciell avtalsrätt 1, Köprätt)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bokhylla

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Time out

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.50 (23.16 visst)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
en skrivare som skriver ut massa grejer. eller hör det till datorn kanske? tja min bror tjatar om hockeymatcher.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nån timme sen när jag gick till å från bilen för att åka å köpa kebab.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Msn-konversationer?!

8. Vad har du på dig?
Jeans, huvtröja.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
haha jag drömde att jag, sandra å eleonor sov över hos linn gustafsson men linn var inte hemma. å dom väsnades så och jag skämdes inför linns mamma.

10. När skrattade du senast?
Time out på tv nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ehm, karta, bilder, foton, almanacka

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag hade en väldigt konstig diskussion med en kille på msn förrut. den såg jag väl, eeh ja.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jorå så atteee... nej som jag sa; my first and my last one

14. Vilken var den senaste film du såg?
Lords of dogtown. ooohm kan se om å om igen. så snygg!!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus runt om i hela världen. å en ny mössa

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
ehlin fasta i en elvisp.. hm vad kan jag säga för att slå det?! The classic Sara-replik  "Jag säger Tomas för jag kan inte säga pommac" äh, det kanske va för internt...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? hmm, att vi fick lite ordning på årstiderna igen kanske.


18. Tycker du om att dansa?
Eh Ja?

19. George Bush?
Varför ska han kunna bestämma att Nordkorea inte får ha kärnvapen när han själv har det?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Elliot, Jakob
Flicka: Sonja

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? överväga?! Jag SKA bo utomlands

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Det gjorde du bra


Puh! Aldrig mer ;)

Kommentarer
Postat av: Ehlin

hahha nu var du duktig lillsmöppa ;) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback