KYLA!! huuuhu!

Usch va kallt det är. Går runt i fleecertröjor, lager på lager hela dagarna...

Nu har man alltså haft machomannen från Gullspång här på besök några dagar. Mycket trevligt som alltid=) har typ tillbringat 99% av tiden på mitt rum. haha. Nästan iaf. Jag har till och med låtit honom lyssna på mina skivor som är typ 2 år gamla. MYCKET mod krävdes. haha jag måste varit manipulerad av en viss person ända ut i fingerspetsarna då. Förstår inte att jag lyssnade på viss musik och nu hatar jag det mest i världen! An2n. VILKET SKIIIIIIIIT!!!!!!
Hoppas bara inte att jag sjönk allt för lågt i mannens ögon :P
Igår var vi på lunch hos mormor å morfar. Va väldigt trevligt. längesen. Annars var man där minst en gång i veckan å åt. Iaf så tjatade morfar aaaaallt för mycket om båtar och släkten och hans uppväxt med Gotte misstänker jag. (FAN va din morfar kan prata :D) Mormor gjorde också en liten miss. Mitt under maten börjar hon berätta vad hackkorv innehåller. "Nermalda inälver, typ hjärta, njure, lever. Sara ääälskar hackkorv"  TACK mormor. Precis sånt där man vill höra när man äter mat :)

Nu har jag läst igenom alla bloggar. hade tydligen missat en hel del. Även kollat igenom bdb. Hatar bdb :P haha. Ändå måste man ju kolla. Men ja hatar den nog för att ja själv aldrig uppdaterar längre. Men nej. Korttagandet känns inte så hett längre. Kameran KAN det ju bero på kanske.

Ikväll ska ja nog ta mig en helkväll med min hund. Han behövs kammas kammas kammas för han ska klippas på fredag... Förstår inte varför man måste kamma bort alla tovar om han ändå ska klippas. Menmen, de kommer säkert bli snyggt. Hoppas det är nåt kul på tvn som man kan underhålla sig med undertiden.
Hejdå.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback