Gomorron

Ja ungefär iaf. Tog mig ur sängen för 5 minuter sen. Men då har jag faktistk hunnit med att läsa över 50 sidor i min bok, titta på dom bästa från idol plus Folktoppen. Utan att behöva lämna mitt rum :D så bra!

Denna dag skall jag enbart ägna åt svenskaplugg. huuh! Har 5minutersanförande imorrn och jag har inte börjat det minsta på att skriva vad jag ska säga. Så det får bli nu. Undra om boken också skulle va utläst? Har väl en sisodär 250 sidor kvar... errrm!
Men det löööööööööser sig, det gör det alltid :D
Förutom denna svenskauppgift som hägrar tycker jag vi har det hur soft som helst i skolan just nu. Vissa tycker visst tvärtom och stressar upp sig för prov som vi ska ha om typ 2 månader.. eeh. Och jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta så, eller ja. Ta å lugna ner er lite va! Det mår alla bättre av.

åh nu är solen framme igen ://



nej, nu ska jag va seriös. tjaaara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback