Damien, Jack. BRA MUSIK!

åååh :D Nu har jag rensat bort typ 4/5 av alla låtar och kvar har jag låtar som måste ha gömt sig för mig förrut. Var har ni varit? :D hahaha. Känner typ inte igen en enda och dom är såååå bra!!!
Sen har jag även vart inne hos bror och hämtat låtar. Han har rätt bra smak =)
Det känns att en ny Jack Johnsson-era är på ingång. Jag lääängtar efter höst, vinter och jack johnsson. (jack involverar även Ben Harper) Å vad jag har saknat dig. Men det blev lite väl mycke förra vintern. haha.
Damien. Ett namn som har allt. Damien Marley, Damien Jurado, Damien Rice! Kan det bli bättre?

Hmm, tråkigt att alla bara försvinner från msn. Tänkte ju sitta här ett tag. Ska väl försöka få liv i nån av Carlarna kanske :) hoho!

Liquido - Narcotic
Jack Johnsson - Cookie Jar
Lily Allen - Smile
Coldplay - In my place
The Ramones - I wanna be sedated
Bara för att nämna några...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback